Wij zijn de officiële importeur voor Europa

Igloo Coolers Europe  Heeft u een vraag?  0180 325 772    



Veel gestelde vragen

 

Igloo Contact Telefoon     

Heeft u een vraag of opmerking?

Telefoonnummer: 0180 325 772
 
Wij zijn elke werkdag van 9.00 uur tot 17.30 uur beschikbaar om u te woord te staan.

 


Wilt u ons liever een bericht sturen? Dat kan via ons contactformulier. Wij zullen uw bericht zo snel mogelijk in behandeling nemen en er zorg voor dragen dat u binnen 24 uur een reactie van ons zal ontvangen. Bij onvoorziene drukte kan het voorkomen dat een reactie iets meer tijd benodig zal hebben. Alvast hartelijk dank voor uw begrip.
 



Veel gestelde vragen

Waarom zou ik voor de producten van Igloo kiezen?
Hoe hoog zijn de verzendkosten bij Igloo?
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen via de mail?
Kan ik bij Igloo ook achteraf betalen?
Wanneer wordt mijn geplaatste bestelling geleverd?
Zou ik de producten van Igloo eens in het magazijn kunnen bekijken?
Kan ik mijn bestelling ook komen ophalen?

Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben over de kwaliteit van mijn Igloo product?
Hoe lang heb ik garantie op mijn product?
Wat is een elektrische koelbox?
Kan ik een elektrische koelbox gebruiken voor in de auto?
Kan ik een 12v koelbox tevens gebruiken voor een aansluiting met 230v?

Verkopen jullie ook koelboxen voor in de horeca?



Waarom zou ik voor de producten van Igloo kiezen?

Igloo biedt Amerikaanse topkwaliteit en wordt als marktleider al jarenlang gezien als de beste aanbieder in zijn klasse. Igloo biedt hoge kwaliteit (isolatiemateriaal van hoogwaardig niveau en maakt gebruik van duurzame kunststof). Igloo kent een zeer uitgebreid assortiment (diverse kleuren en maten), waarmee het zich richt op meerdere afzetmarkten en verschillende doelgroepen wereldwijd.  

 

Hoe hoog zijn de verzendkosten bij Igloo?

Voor bestellingen met een bestelbedrag dat lager ligt aan €100, rekenen wij €4,95 verzendkosten. Vanaf een bestelbedrag van €100 rekenen wij geen verzendkosten.  

 

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen via de mail?

Wij werken met een geautomatiseerd webshop-systeem, dat uw bestelling direct zal verwerken. Hier kan in sommige gevallen wel eens een fout in optreden, waardoor u geen bevestigingsmail krijgt. Daarentegen zal er bij het afronden van een bestelling altijd een webshop-order worden aangemaakt in ons systeem en hoeft u zich geen zorgen te maken of de order wel bij ons is binnengekomen.

 

Kan ik bij Igloo ook achter betalen?

Ja. Wij bieden de mogelijkheid om achteraf te betalen voor uw geplaatste order via de webshop. Bij het betalingsschem kunt u kiezen voor  '

 

Wanneer wordt mijn geplaatste bestelling geleverd?

Wanneer u een bestelling heeft geplaatst voor 12.00 ’s middags, op een doordeweekse dag, zullen wij normaal gesproken dezelfde dag uw bestelling nog meesturen voor verzending. Binnen Nederland en België zal uw bestelling dan doorgaans de dag erna worden afgeleverd. Bij onvoorziene drukte kan dit wellicht een dag later worden. Wij bedanken u alvast voor uw begrip. Uitzonder: wanneer u betaalt door middel van automatische incasso (SepaDirect debet) of via bankoverschrijving, kan de betaling in sommige gevallen enkele dagen duren, waardoor de bestelling tevens enkele dagen later zal worden verstuurd.

 

Zou ik de producten van Igloo eens in het magazijn kunnen bekijken?

Ja. Wij bieden de mogelijkheid om de producten van Igloo bij ons in het magazijn te kunnen bekijken. Wanneer u een bezoek wilt inplannen, verzoeken wij u graag even contact met ons op te nemen via de telefoon of via de mail.

 

Kan ik mijn bestelling ook komen ophalen?

Ja. Wij bieden de mogelijkheid om uw bestelling bij ons te komen ophalen. Graag dit wel even van tevoren aangeven en daarbij een datum en tijd af te spreken. Wij zijn gevestigd aan de Hoogeveenenweg 214, 2913 LV Nieuwerkerk aan den IJssel.

 

Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben over een product van Igloo?

Elk product dat wij verkopen bij Igloo, is van hoogwaardige kwaliteit en is uitgebreid getest op zijn prestaties. Het kan altijd gebeuren dat u toch niet tevreden bent met uw product. U kunt daardoor binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling, zonder opgave van reden, uw bestelling alsnog bij ons retourneren. Wij zullen er vervolgens zorg voor dragen om uw product te repareren of een nieuw product toe  te sturen. Uiteraard heeft u ook de mogelijkheid uw aankoopbedrag terug te krijgen. Graag verwijzen wij u door naar onze pagina met informatie over het retourneren van uw Igloo producten.

 

Hoe lang heb ik garantie op mijn product?

Wij geven 1 jaar garantie op al onze producten. Binnen deze periode zullen wij er zorg voor dragen dat mogelijke problemen worden verholpen door het uitvoeren van een reparatie, of zullen wij u waar nodig een nieuw product toesturen. Uw retourrecht komt te vervallen na 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. Na deze periode blijft uw garantie wel doorlopen, maar heeft u geen mogelijkheid meer om uw aankoopbedrag terug te kunnen krijgen. Uitzondering: op onze accessoires en koelelementen bieden wij een garantie van 3 maanden.

 

Wat is een elektrische koelbox?

De elektrische koelbox wordt ook wel een actieve koelbox genoemd. De actieve koeling binnen de koelbox kan daarmee de inhoud verder doen afkoelen, zoals dit tevens bij een koelkast het geval is. De elektrische koelboxen van Igloo zijn daarmee thermo-elektrisch. Dit betekent dat de warmteverplaatsing er voor zorgt dat de warme lucht uit de koelbox zal worden verdreven en de koelbox daarmee niet alleen koel zal blijven maar tevens ook actief inhoud zal koelen).
 

Kan ik een elektrische koelbox gebruiken voor in de auto?

Ja. De elektrische koelboxen die worden aangeboden door Igloo Coolers Europe, kenmerken zich door een 12v aansluiting, waarmee de koelbox tevens geschikt is voor in de auto. Bekijk snel ons aanbod voor elektrische koelboxen voor in de auto.

 

Kan ik een 12v koelbox tevens gebruiken voor een aansluiting met 230v?

De elektrische koelboxen van Igloo beschikken niet over een stekker. Wanneer u gebruik wil maken van een 230v aansluiting, dient u gebruik te maken van een omvormer van 12v naar 230v.

 

Verkopen jullie ook koelboxen voor in de horeca?

Over het algemeen verkopen wij voornamelijk grote koelboxen en Thermoboxen voor de horeca. Thermoboxen worden voornamelijk gebruikt voor het warmhouden van gerechten en andere benodigdheden voor in de horeca. De Thermobox behoudt zijn temperatuur, waarmee het tevens kan dienen voor het koud houden van gekoelde gerechten en benodigdheden in de horeca.