U wil graag uw order retourneren?

Bent u niet tevreden met uw producten(en)? Dan kunt u bij Igloo Coolers eenvoudig uw bestelling retourneren. Wij begrijpen dat het retourneren een lastig proces kan zijn en wij proberen daardoor het retourproces zo eenvoudig mogelijk voor u te maken. Hieronder kunt u ons retourbeleid verder doorlezen.

Retourneren zonder kosten

U heeft bij Igloo Coolers Europe tot 14 dagen (vanaf ontvangst van de bestelling) het recht om uw product(en) zonder reden en kosteloos te kunnen retourneren. Hierbij zult u het volledige aankoopbedrag terugkrijgen, of kunt u kiezen voor een vervangend product, die wij vervolgens naar u zullen opsturen. U betaalt dus helemaal niks extra.

1. Retourzending aanmelden

Retourzending aanmelden

U dient eerst uw retourzending aan te melden via ons contactformulier. Vervolgens zullen wij u kosteloos een retoursticker via de mail toesturen.

2. Retourformulier invullen

Retourformulier Igloo

Wij verzoeken om het retourformulier te downloaden en deze vervolgens uit te printen. Wij vragen u tevens om onze retourvoorwaarden eerst aandachtig te bekijken.

3. Retourformulier meesturen

Retourpakket

Vul het retourformulier volledig in en voeg deze toe aan het retourpakket. U bent zelf verantwoordelijk voor het vinden van een passende doos die genoeg bescherming biedt.


4. Retourpakket afgeven

Retourpakket afgeven

U kunt uw retourpakket vervolgens afgeven bij een GLS Pakketshop. U dient hierbij de retoursticker die u via de mail heeft ontvangen, op uw retourpakket te plakken.

5. Verzenden retourpakket

Verzending retourpakket

Na ontvangst van uw retourzending, zullen wij de inhoud controleren op mogelijke schade en/of gebruikssporen. Wij accepteren daarbij geen retouren die reeds gebruikt zijn.

6. Retour aankoopbedrag

Retour aankoopbedrag

Wanneer de retourzending is geaccepteerd, zullen wij binnen maximaal 14 dagen het bestelbedrag terugstorten op uw rekening. Dit is een geautomatiseerd proces.



Retourvoorwaarden van Igloo Coolers Europe


    • Wij kunnen geen retourzendingen accepteren, die schade hebben opgelopen nadat u deze heeft ontvangen. Hieronder vallen ook lichte schades, zoals: krasjes, deukjes en vuil.

    • Wij verwachten dat u de product(en) in nieuwstaat weer zal terugsturen. Wij kunnen helaas geen product(en) accepteren die reeds door u zijn gebruikt.

    • Maak waar mogelijk gebruik van de originele doos. U draagt hierbij de verantwoordelijkheid voor het in goede orde en beschermen van de product(en) die u retour wil sturen.
Made with SUP Framework. © 2005 - 2018 - IGLOOCOOLERS B.V.