Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag over onze koelproducten? Via de veel gestelde vragen, beantwoorden wij de meest voorkomende vragen van onze klanten.

Onderwerpen

Algemeen
Account
Bestellen en bezorgen
Betalen
Annuleren en retourneren
Garantie en reparatie
Vragen over koelboxen
Zakelijk

 

Algemeen

Zou ik de producten kunnen bekijken?

Ja. U kunt onze showroom bezoeken op woensdagochtend tussen 10.00 en 12.00 uur en op vrijdagmiddag tussen 15.00 en 17.00 uur. U hoeft hiervoor geen afspraak in te plannen. Wilt u ons buiten de openingstijden bezoeken? Dat is geen probleem. U kunt telefonisch een afspraak maken of het contactformulier van deze site invullen. Wij zijn gevestigd aan de Hoogeveenenweg 214, 2913 LV Nieuwerkerk aan den IJssel, Nederland. Bekijk hiervoor onze openingstijden en contactgegevens.

 

Account

Ik ben mijn wachtwoord vergeten wat nu?

Weet u uw wachtwoord niet meer? U stelt deze gemakkelijk opnieuw in door op wachtwoord vergeten te drukken. Volg goed de stappen in de e-mail die u dan ontvangt.

Kan ik mijn adres wijzigen in mijn account?

Ja, u kunt uw adressen beheren onder uw account.

 

Bestellen en bezorgen

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

Voor bestellingen met een bestelbedrag dat lager ligt aan €50, rekenen wij €6,95 verzendkosten binnen Nederland en €8,95 naar België. Vanaf een bestelbedrag van €50 rekenen wij geen verzendkosten.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen via de mail, is mijn bestelling wel goed doorgekomen?

Wij werken met een geautomatiseerd webshop-systeem, dat uw bestelling direct zal verwerken. Hier kan in sommige gevallen wel eens een fout in optreden, waardoor u geen bevestigingsmail krijgt. Daarentegen zal er bij het afronden van een bestelling altijd een webshop-order worden aangemaakt in ons systeem en hoeft u zich geen zorgen te maken of de order wel bij ons is binnengekomen.

Wanneer wordt mijn geplaatste bestelling geleverd?

Wanneer u een bestelling heeft geplaatst voor 13.00 ’s middags, op een doordeweekse dag, zullen wij normaal gesproken dezelfde dag uw bestelling nog meesturen voor verzending. Binnen Nederland en België zal uw bestelling dan doorgaans de dag erna worden afgeleverd. Wij leveren onze pakketten via de DPD. De DPD levert enkel op werkdagen en niet in het weekend. Bij onvoorziene drukte kan dit wellicht een dag later worden. Wij bedanken u alvast voor uw begrip. Uitzondering: wanneer u betaalt door middel van automatische incasso (SepaDirect debet) of via bankoverschrijving, kan de betaling in sommige gevallen enkele dagen duren, waardoor de bestelling tevens enkele dagen later zal worden verstuurd.

Ik heb geen track & trace ontvangen, wat nu?

Na elke bestelling ontvangt, u zodra de bestelling is verwerkt, een track en trace nummer doorgestuurd van de DPD. Het kan nog wel eens voorkomen dat deze in uw spamfilter blijft hangen dus check deze ook goed als u niks heeft ontvangen.

Kan ik een leverdag aangeven?

Wilt u dat uw order later geleverd wordt? Neem dan even contact met ons op, wij kunnen leverdagen helaas niet garanderen maar natuurlijk wel ons best doen om de order op de gewenste dag te leveren.

Kan ik mijn bestelling ook komen ophalen?

Ja. De order dient hiervoor wel vooraf geplaatst en betaald te zijn via onze webshop. U kunt daarbij het beste eerst even bellen om te voorkomen dat uw zending toch direct naar u zal worden verstuurd. U kunt uw bestelling ophalen op werkdagen tussen 10.00 en 17.00 uur. Wij zijn gevestigd aan de Hoogeveenenweg 214, 2913 LV Nieuwerkerk aan den IJssel, Nederland.

 

Betalen

Kan ik ook achteraf betalen?

Binnen Nederland en Duitsland bieden wij de mogelijk aan om achteraf te betalen voor uw geplaatste order via de webshop. Bij het betalingsschem kunt u kiezen voor 'Klarna Invoice (14 dagen later betalen, op factuur)'. Helaas kunnen wij deze optie niet bieden binnen België, daarvoor onze excuses.

Betalen via Klarna lukt steeds niet, hoe kan dat?

Klarna gebruikt een lijst met verschillende eisen waaraan men moet voldoen om gebruik te maken van de dienst. Als uw betaling meermaals niet lukt via deze dienst voldoet u dus niet aan alle voorwaarden. Om er achter te komen aan welke voorwaarden u niet voldoet, kunt u contact opnemen met Klarna zelf, wij hebben hier geen inzage in.

Waarom krijg ik geen bestelbevestiging na betaling via bankoverschrijving?

Doordat bankoverschrijvingen soms meerdere dagen duren, kan het zijn dat uw bestelling pas later bij ons doorkomt (zodra de betaling binnen is). Hierdoor is bij een bankbetaling de levertijd soms ook langer.

 

Annuleren en retourneren

Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben over een product?

Elk product dat wij verkopen, is van hoogwaardige kwaliteit en is uitgebreid getest op zijn prestaties. Het kan altijd gebeuren dat u toch niet tevreden bent met uw product. U kunt dan binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling, zonder opgave van reden, uw bestelling alsnog bij ons retourneren. Wij zullen vervolgens uw product repareren of u een nieuw product toesturen. Uiteraard heeft u ook de mogelijkheid uw aankoopbedrag terug te krijgen. Graag verwijzen wij u door naar onze pagina met informatie over het retourneren van uw gekochte producten.

Hoe werkt retourneren?

Zie ons retourpagina.

Hoe snel krijg ik mijn geld terug?

Zodra wij het product retour hebben ontvangen, wordt uw geld binnen 7-10 dagen teruggestort.

 

Garantie en reparatie

Hoe lang heb ik garantie op mijn product?

Wij geven 1 jaar garantie op al onze producten. Binnen deze periode zullen wij er zorg voor dragen dat mogelijke problemen worden verholpen door het uitvoeren van een reparatie, of zullen wij u waar nodig een nieuw product toesturen. Uw retourrecht komt te vervallen na 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. Na deze periode blijft uw garantie wel doorlopen, maar heeft u geen mogelijkheid meer om uw aankoopbedrag terug te kunnen krijgen. Uitzondering: op onze accessoires en koelelementen bieden wij een garantie van 3 maanden.

Er is een onderdeel kapot van mijn koelbox wat nu?

Wij hebben verschillende onderdelen om uw koelbox weer te repareren. Als dit nog in de garantie valt ontvangt u deze onderdelen natuurlijk gratis.

 

 

Zakelijk

Waar kan ik terecht met een offerte aanvraag?

Voor een offerte kunt u ons bellen en mailen. Daarnaast kunt u ook altijd gebruik maken van het contactformulier.

Kan ik koelboxen of drankkoelers laten personaliseren?

Ja, bij ons hebt u de mogelijkheid om koelboxen of drankkoelers met bedrukking aan te schaffen. Voor de mogelijkheden van bedrukking kunt u verder lezen op onze bedrukkingspagina.

 


Wilt u ons liever een bericht sturen? Dat kan via ons contactformulier. Wij zullen uw bericht zo snel mogelijk in behandeling nemen en er zorg voor dragen dat u binnen 24 uur een reactie van ons zal ontvangen. Bij onvoorziene drukte kan het voorkomen dat een reactie iets meer tijd benodig zal hebben. Alvast hartelijk dank voor uw begrip.

Made with StoreFrame.io COPYRIGHT © 2006 - 2023 - IGLOOCOOLERS B.V.